trött än?

man får sånt adrenalin när man tänker på vad som kan hända på statoil att man inte är trött när man kommer hem..
så nu har jag suttit här å drygat ett tag..
Therese är ju så jävla sjuk.. haha.. vi busa mä lisa.. hon satte tejp för kassalådan så inte den skulle åka ut när hon försöker.., sen skruva vi upp volymen på radion på max.. å sen gjorde therese en gubbe så skrev en lite morgonhälsning åt Lisa.. å sen satt hon upp ett öga å skrev ögat ser dig.. haha
det är ju synd att man inte är där imorgon alltså..

imorgon ska jag nog ner till knalleland.. har ju inte vart det på de här 2 dagarna..
lär köpa hårfärg också då.. å fixa håret..
packa lär jag göra..

mm..

nää, ska man gå å mysa lite mä micke..
fälgarna klara sig idag iaf.. haha.. :D
ska jag busa mä han å säga att jag råka skrapa i mer nu? *thihi*

ja..
nää.. nu ska jag sova..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0