straxxxxxx

micke slutar om 3min.. å när han kommit å vi packat bilen mä en massa grejer så åker vi..

hade jäääävligt svårt att bestämma vad jag skulle ha mä mig i drickväg alltså.. haha.. spara lite hemma iaf..
full kommer jag nog bli iaf.. :D


ja, men allt är klart iaf.. käka en viktväktarchorizo å grovt bröd å 100 miljoner mängder mä ketchup och 2 stekta ägg iaf.. :)

nu ska man sitta i bilen i 1000 tals timmar också.. säkert mycket folk ute på vägarna.. :/

men fick iaf tidningen "må bra" så kan ju läsa lite iaf.. en tanttidning med träning och hälsa i mitten.. :p

aja.. lär väl knäppa av så jag är klar..

puss hej :D
vi syns på galej (eller?) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0