snart sängen

okej.. då är man hemma från filmen då..
den va väl sådär.. :/ rätt rolig, men också väldigt töntig..
utlänningarna skulle nog inte uppskatta den, om de inte har humor.. :p


fick då lite kuk innan han åkte.. *thihi*
loooong time sen senast..
men när jag hade ont i magen så ville jag verkligen inte.. sen har jag inte vart på humör.. då är det inget att göra åt.. :/
men idag va jag på G tydligen.. :)

va till Alex en sväng idag mä..
träna på gymmet.. idag var det hardcore.. jävligt tunga vikter.. kommer ha ont imorgon.. :D

jag hoppas jag hoppas på att vi ska åka till Olstorp imorgon.. skulle va så jävla kul.. :D
ulricehamn har crusing mä tydligen.. :O

jag gjorde intresseanmälan på en lägenhet idag.. vi ligger först i kön mä en vecka kvar.. :D
i Gävle då.. :)


så här vart min loka hallon som jag gjorde till en glass..den va god.. :D

nää, nu blir det nog mamutjägarna i sängen tror jag..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0