ojojoj

hej... nu har micke dragit till trollhättan å hämtat brorsan sin, å sen drar de till Örebro på minibilstävling..
så jag blir ensam hela helgen..
vad ska jag hitta på då?

ja, jag va nere i knalleland igår å leta en fin klänning till midsommar.. vad tror ni jag köpte? Ja, just det.. TRÄNINGSLINNEN!!! blir ni förvånad? inte jag..  haha.. alltid är det så.. jag hittar aldrig nå fint ju..
men jag ska dra ner på stan idag å kolla idag..
se om de har nå fina klänningar.. färgglad ska den va å helst i rockabilly/60´s-style.. då skulle jag bli väldans glad.. :D

ja, man börja jobba kl 20 igår då.. mä lisa..
det gick rätt fort ändå, man hade ganska många saker att göra..
å så kom en vakt vid 23.50 å var kvar till man låste..
fatta att jag ska stänga själv sen.. :| jag börjar bli lite orolig.. måste hitta nån som vill göra mig sällskap.. vem ställer upp? :p
drömde ju en massa mardrömmar inatt ju..
men jag får inte säga nåt till dem.. men jag måste skriva vad jag behöver lära mig innan jag kan börja själv..

är det nå bra på bio i helgen då?
ska iaf jobba 11-15 både imorgon å söndag.. men vad ska jag mer göra?

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0