kan det ha blivit lite bättre?

igår va ingen rolig dag.. det var bara jobbigt..

å jag blir så less på mig å micke.. vi sover, han går till jobbet, vi äter när han kommer hem, sen sätter han sig vid datorn å jag vid tv:n å sen byter vi.. tills vi ska gå å sova igen..
jag menar, vad är det för kul då?

så jag föreslog att vi skulle göra en spakväll igår för att göra något annorlunda..
vi körde mä ansiktsmask först..
sen hoppa vi i badet.. sen låg vi där å kramades ett tag.. sen massera vi varann.. hade schampoo i håret på varann, skrubba å greja.. så himla skönt..
å levande ljus å jag drack grönt te mä vanilj.. å panflöjtsmusik hade vi på..
sen la vi oss i sängen å smörjde in varann mä body butter..
vi bytte sängkläder också.. så det va extra skönt att somna sen..

men det åska..

å under hela tiden så hade jag inte ont i magen..
sov väldigt bra i natt också..
känns lite nu.. men kanske håller på att bli bättre?? jag törs inte ta ut nåt i förskott.. men jag hoppas verkligen..

funderar på att dra ner till knalleland å handla presenter åt sofia. :)
å kanske hårfärg.. (känner för att göra nå wild&crazy) har egentligen lust att fixa slingor, men det är väl inte så lätt om man ska göra det själv?


jag har lust att köpa en köksvåg också, så man kan väga vad man äter.. kan va intressant.. :p

vi ska tvätta idag.. sen ska jag jobba mellan 20-24..
micke är ledig imorgon så han sa att han kunna köra mig.. känns inte som han vågar låna ut bilen.. haha..
men jag sitter ju gärna bredvid jag mä så.. :p

nää, nu är jag kissnödig..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0