jag är vaken!

vad faaaaaaaan tror ni jag gjorde när jag körde mickes bil igår?
jo, jag råka snedda in för mycket å komma åt trottoaren lite grann.. vart en liten repa i en av hans fälgar.. :|
men han kolla den nu på morgonen å smsa att det inte syntes.. tur det då!
men faaaaan vad kass jag är..
men å andra sidan.. man ska inte ha dyra grejer som kan bli förstörda så lätt.. :/
åååhh.. klantLinda..

nä du Mia, min mamma kan inget om datorer så det är ingen risk att hon läser min blogg.. :p

nu är datumet satt.. v28 på tisdagen.. jag tror det var den 8 juli.. ska JAG jobba 15-24 och från 20-24 alldeles SJÄLV..
jag är redan nervös.. det är jävligt läskigt om man ska va där själv.. jag kommer misstänka varenda jävel..
hmm.. hade min första smitning igår mä.. 2 unga grabbar.. 

det kommer ju se jävligt bra ut på mitt cv om jag ska va själv iaf.. :/

 ja fy faaaan..


så här såg micke ut när jag kom hem inatt.. :O

mmm.. jag å therese ikväll igen då..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Lillebror får allt skylla sig själv om han ska ha dyra fäljar.... haha

ååh shit va kort de vart då.. hmm systeryster e allt lite tveksam hahaha

krams

2008-06-17 @ 19:33:04
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0