hon misstänker ingenting!

min mamma ringde när jag stod å gjorde mat..
sa att jag skulle jobba i helgen.. *thihi* så hon kommer verkligen bli överraskad..
kommer blir så himla roligt att se hennes min.. :D

micke kom igår vid 20.. vi kolla på NCIS å sen bada vi.. sen gick vi å la oss.. å båda fick massage.. :) mmm...
idag å imorgon kommer vi typ inte ses nåt ju.. :(
han jobbar när jag inte gör det å tvärtom.. jag jobbar 16-24 båda dagarna..
men jag ska cykla till jobbet å han kommer mä bilen å cyklar hem..
han våga alltså låta mig låna den.. *thihi* fälgarna får se upp för trottoarkanterna.. kommer bli mördad om jag råkar repa dem.. :|


Micke :) på min gamla säng i åmot..

legat å läst mamutjägarna.. Ayla ska bli adopterad av mamutoi nu.. så ni vet.. :p

jag å therese ikväll då.. :) det blir kul..

skulle ha vart å kollat i affärer, men äsch.. vad ska jag köpa?

ullis sa att hon, a-lisa å mormor å en till av syskonskaran skulle åka ekerölinjen å köpa sprit..
blir ju nästan sugen på å säga att hon ska köpa nåt till mig.. :p

vad ska man dricka i helgen?

angående mitt hår har jag iaf fått tre röster nu.. Håkan va ju seriösast å röstade på rosa.. :p
men jag kör nog på porrblond ett tag till..

måste äta melonen innan vi åker upp.. annars blir den ju dålig.. :p

puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Mamman din läser inte bloggen då så att hon ser att ni kommer till helgen då??

Kramisar Miia

2008-06-16 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0