hej.. :)

vad är jag så trött för hela tiden? jag blir så less.. det är väl nu man ska ha energi?
tog bussen ner till busstorget igår, men jag hoppa av där iaf.. så jag gick väl i 40 min till statoil ändå..
hoppa av för det var så varmt å mycket folk å jag var så tidig.. då var det lika bra att gå..
va nån jävla äcklig gubbe som höll på å snacka mä mig på bussen mä.. :| skrek så hela bussen hörde.. det var ju kul.. *ELLER INTE!!!!!!*

jobbade mä jesper igår.. han är så skötsam han, så det gick så bra så.. :)

nu är jag ledig till fredag..
fredag 8-15
lördag 11-15
söndag 11-15
måndag 8-15

handlade skor igår.. :) som man kan springa i.. + ett par aerobicsskor/gymskor.. och en väska.. å det var 50% på allt så det vart jääääääävligt billigt.. :D typ 1200kr för 2 par skor å en väska..
https://www.worldofsports.se/

jag gick upp kl 9 idag.. pigg som en lärka? ööhhhh.. verkligen inte.. haha
fy faaan, höll nästan på att somna om, men jag måste vända på dygnet igen alltså..
diska å käka frukost..
gjorde egen glass också.. köpte ju sånna där som man kan göra isglass i..
så jag hällde jucie i en å bubbelvatten mä hallonsmak i en.. kan det bli gott det? jag var ju tvungen att testa iaf.. :p

Snacka mä John igår.. hans band å eva eastwood ska spela i olstorp på lördag.. det ligger rätt nära.. man blir ju sugen alltså..

John Lindberg
ja, det var tider det. knäppte den när vi hade gehörsmusik i skolan tror jag.. :D

Micke ville ha tacos idag.. tror jag ska gå till netto å köpa köttfärs å inte slösa älgen till det.. :p
vi har inte så mycket älg kvar.. :(

godaste jag vet.. :p

nää, men vad händer idag då? inget speciellt tror jag.. såg att sommarrean hade börjat.. ska man gå ner å kolla?
nja, kanske måste ta det lugnt mä shoppandet om jag handla skor igår? :p

imorgon ska vi gå på sex and the city-filmen kl 18.. :D
wiiihoooo.. :D

nää, om man ska gå å klä på sig å kanske gå en runda? long time not done that!
molnen börjar skingra sig också? iaf ser jag minilite blå himel.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0