grattis ina.. :)


Ina å jag på min förra balkong i sandviken..
jimmy sundell va fotograf.. *thihi*
Ina fyller 21 idag.. :)
ser ni hur tjock jag va? :O jag hoppas ni ser det iaf.. så ni inte tycker att jag ser likadan ut.. :|

aha, lilla Alfons var tydligen sjuk.. :( så jag får väl hitta på nå annat idag än å besöka Blom å hennes lilla sötis..
men vad?
jag kan ju ta en promenad.. :D

har sån jävla träningsvärk idag.. :D härligt!

undra vad jag ska träna idag.. ben? i think so..
sånt tråkigt väder också..

kl 18 ska vi på bio då.. lär nog träna före..

skulle micke bli glad om jag köpte en mobil åt han? :)

aja, lär fixa över lite låtar till mobilen..
puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0