svettigt

himel så varmt det är i våran lägenhet.. 100 miljoner grader närmare bestämt..
tror jag ska gå å lägga mig i ett isbad.. skulle va jävligt skönt nu det...

håller på å tvättar.. Micke har dragit till trollhättan.. :(
så jag är alldeles ensamen..

ååååhhhh.. vilken god mat jag har ätit idag.. :D

 tunnbrödrulle mä tonfiskröra å grönsaker
tonfisk på burk
ajvar
lätt kesella
salt, peppar
tunnbröd
tomat
majs
röd lök
gurka
oliver
morot

gjorde röran av lite ajvar och lite mer kesella å tonfisk å kryddor..
sen hade jag morotarna å oliverna bredvid..
hur gott som helst ju..
Å nyttigt.. :D

nu till middag gjorde jag :



äsch hinner inte nu-.. ska hänga tvätt å sen gå ut å gå mä håkan..

shit vad varmt det blir.. men men.. :p

aja puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0