ska min telefon gå sönder redan?

jag gick ju i värsta regnet igår på min promenad.. hela jag var blöt å så blev nog mobilen också..
den flimra på skärmen å vissa knappar funka inte..
så jag stängde av den vid 21-tiden..
nu verkar den funka igen iaf..

jenny smsa att hon hade blivit slagen av en 38-årig kärring.. :|
what???

käkade omelett, en hårdmacka å grönt te mä citron å ingefära i.. ett omgea3-piller också..

vägde 84,1 igårmorse å det var lika idag.. var nog för att jag käka ananas igårkväll.. jag skyller på den.. :p

jag ringde jenny nu..
hon hamnade visst i nå svartsjjukedrama.. stackars lilla jenny.. :(
en rak höger fick hon.. :(

ska man cykla ner till gymmet å träna lite då kanske? :)
i think so.. :)

aja, puss hej



Kommentarer
Postat av: Johan

Jäkla fin syrra du har :D

2008-07-10 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0