powerwalk

godmorgon.. :)
eller är det för sent för det? :p det kan man undra...

hmm.. hade svårt å somna om när micke gick imorse.. hade lätt kunnat kliva upp, men hur pigg hade jag vart på statoil ikväll då? klev upp vid 9 iaf..
snacka lite mä ullis.. hon har köpt en ny mobil.. :)
sen drog jag ut på en powerwalk.. 8900 steg ungefär..


så här, röd, glad å svettig blev jag av min promenad.. :p

Min frukost
ett ägg
en kopp grönt te mint
en kopp citron å ingefära
ett glas mjölk
2 hårdmackor mä ost å paprika på en å prickig korv på en
ett omgea3-piller
en lite skål mä fil, musli å russin.. :)

ingen frukt käka jag idag tydligen..

igår kvä'll vägde jag 86,2 (fy helvete, hade lovat mig själv att aldrig komma upp dit igen)
imorse vägde jag 84,9.. mycket bättre!

så ikväll ska jag nog satsa på kanske 85,8 då.. kanske? men hoppas på mindre

**************'
det här käka jag igår.. gott!
kött mä stekta grönsaker å grön sparris.. :D
kött (jag tror det var karre)
sötpotatis
purjolök
färska champinjoner
lök
morötter
palsternacka
grön sparris

stek köttet å krydda mä vad du vill.. skär å skala grönsakerna å champisarna å lägg dem i en stekpanna..
stek tills alla hårda grejer blir mjuk.. :)
jag stekte sparrisen för sig.. i lite milda å salt.. sååååååå jävla gott..
å så hade jag lite tomat till.. ;D

****************
nää, om man ska göra lite mat till ikväll då..
lax blir det..
ska jobba mä josefin.. :/

15022steg blev det igår iaf.. haha
man ska ha lite marginaler..


aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0