morgan Pålsson

jag å Håkan kolla första på grease å sen på Morgan pålsson, världsreportern.. såååååååå jävla bra... :D


jobbade mä camilla idag.. hon hade inte gjort ett jävla skit vid kaffemaskinen.. vart lagom irriterad.. shit alltså!
å så sprang til laffären bredvid 2 jävla ggr..
30-40-årig kärring liksom.. idiot..

hoppas anna hör av sig snart så man vet vad som händer..

ligger på 14600 steg nu.. så 400 kvar bara. :D

har käkat lite i dag, men jävligt bra.. :D 3ggr har jag käkat..

hoppas  det inte blir fest.. vet inte om jag ska dricka då.. ?+ :/

har världens bästa moster jag å.. fått en storbildstv alldeles gratis.. :D
TACK MOSTER!


aja, puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0