kontraktet!

ja, nu har jag knåpat ihop ett kontrakt som jag ska ha mä Micke..
VARJE GÅNG jag bryter det får jag böta 100 kr som hamnar i pengarinsamlingen våran.

Det här MÅSTE jag följa!
* Käka ute högst 2 ggr i månaden!
* Inget godis!
* Mitt älskade yohurtgodis får jag äta högst 2ggr i månaden! (
transfetter å socker ju)
* En dag i veckan får jag käka något lite mindre onyttigt!
* Jag ska inta varje måltid på en LITEN tallrik!
* Jag ska sluta äta när jag blir mätt!
(jag behöver inte äta upp allt på tallriken)
* Halva tallriken ska vara fylld mä grönsaker!
* 6 ggr per dag ska jag äta något.
(dags att ta fram matklockan igen, så jag inte glömmer)
* 15 000 steg 5 dagar i veckan. de andra 2 ska jag upp till 10 000 steg.

Det här är bra om jag gör varje dag, men jag måste inte!
* Dricka över 2 liter vatten varje dag!
* Dricka en kopp grönt te och en kopp varmt vatten mä citron å ingefära i varje dag!
* 3 omega3-piller om dagen!
* Äta 5 frukter per dag!

Nu har Micke godkänt det här!
Så nu är vi 2 om det.

okej.. då vet vi.. å allt detta börjar imorgon..
funderar på å lägga in träningen också, men det funkar ju bra ändå..
men jag kan ju lägga till saker senare om jag vill.. :)

Pizzan jag käka idag ska va den sista på lång tid framöver..
men det va fruktansvärt god.. :p



Micke å jag har kollat på The Guru



och Team America

ja, nu vet ni..
bilderna fixar jag nog imorgon.. orkar inte nu.. :p
nog för att micke å jag har sovit middag också.. :)

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0