jobba 17-24

jaha, 3 dagars festande.. kontraktet lades på is.. å den får ligga där tills den brakar genom isen.. (imorgon)

i torsdags va vi å käka mä daniel.. sen gick vi runt lite.. spela minigolf.. sen käka vi igen å gick hem till daniel å kolla film..
forbidden kingdom eller vad den hette.. jag var jääääävligt trött.. ögonen föll ihop ibland.. *thihi*

i fredags åkte vi till överby å köpte grejer till min nya klänning.. 3svarta blommor till håret å svarta ringar till öronen.. :p
en tant kom springade efter mig när vi gick.. hon tyckte att jag hade en sååååååååååånn fin klänning..
EGOKICK gånger 100000000 miljoners miljader..
hon SPRANG efter mig, bara för å fråga vart jag hade köpt den.. *thihi*

sen kom vi hem å kolla på natt på museet, gjorde räkmacka.. innan vi gick till daniel å vänta på att vi skulle åka på grillfest..

Hjördis körde.. :) sen kom vi till vargön.. Vi var 12 personer.. :) jävligt roligt..
jag å micke testa att grilla kyckling.. vart jävligt schysst.. :)
sen spela vi minigolf.. tjocka mot smala.. jag hamna i tjockkategorin.. :p fick spela mä linus å keith.. vi fuskade som faaaan.. haha.. å tjockisarna vann den matchen..

sen gick vi hem till hjördis å mattias igen, innan det var dags för brännboll..
jag kan ju säga att jag inte ansträngde mig mycket för å vinna den matchen.. men jag va rädd för att jag skulle vricka knä, å hade klänning å ballerina.. inge vidare att springa i.. :p
Smalisarna vann den matchen.. 1-1 stod det då..

Sen blev det kubb.. smalisarna kasta ner kungen när de trodde at tde fått ner alla, men mattias å keith ställde sig framför deras sista.. så de looosa för de kasta ner kungen.. haha.. :D
de fick en till match, men tjockisarna vann... :p

sen badade vi bastu å badtunna.. så jävla schysst.. å varmt va det också.. haha.. :p

jag va inge bakis på lördagen..
vi tog det lugnt.. kolla på national treasures 1.. trodde inte jag hade sett den, men det hade jag,,
men nu kan vi ju hyra 2:an iaf.. :p

ja, sen skulle vi åka å kolla på folkracing, men de hade slutat när vi kom dit.. haha..
Daniel fråga om vi skulle mä på fest.. så vi käka varma mackor å gick dit..
inte så värst roligt folk.. Eller så var inte jag så social..
men det var väl rätt okej ändå..
sen gick vi ner på stan.. va fullt mä folk överallt.. fallens dagar i trollhättan ju..
allt var extradyrt at gå in på också så vi strunta i det.. gick å käka istället..

jävlar vad jag har vart onyttig.. men jag nollställer imorgon igen.. :)

17-24 ska jag jobba ikväll..
8-15 imorgon..
kommer va helt död.. har svårt å somna efter stängning ju..

på onsdagnatt åker vi till Åmot.. :D

Blir grillfest vid Masugnen på lördag kl 18 typ.. :)
kom dit.. :)
Är ju på parken sen på kvällen..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0