idag blir det fullt upp!

hej hej.. :)
fredag idag.. då är veckan snart slut.. :( det är ju inge bra..
längtar då inte till tisdag iaf kan jag ju säga.. :p

idag ska vi till Gbg en sväng..
Kolla lite..
sen ska vi till föräldrarna å moster å Bengt i Hällviksstrand eller vart de nu hyrde stuga nånstans..

imorgon ska vi till fiskebäckskil eller nåt sånt.. mickes mamma har sin stuga där..
blir nog massor av folk där.. :p

har hunnit steka pannkakor av mjölken (annars hade den nog blivit gammal å det vill vi ju inte ska hända)
sen har jag gjort matlåda åt micke till måndag.. disken är klar också..
jag har packat rätt mycket.. men ska gå å fixa lite mer snart..

var väl allt för nu tror jag.. :)
fint väder idag mä.. :)



fast såg lite moln när jag kika ut nu.. :/

aja.. puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Lysekil el finnsbo rättare sagt ska ni komma till ler..

Krams ses i möra

2008-07-04 @ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0