hello my bitchies.. :p

 kycklingröra mä massa grönsaker
kyckling
lätt creme fraiche
soja
lite barbeque-sås
champinjoner (färska)
röd lök (man kan väl ha gul mä., men man får ju lite färg om man har röd)
å majs hade jag i på slutet

sen hade jag
broccolimix mä blomkål och morötter i, stekte sparris å tomat å gurka till..

stekte kycklingen i bitar, tillsatte champinjoner å lök efter ett tag.. stekte tills de fick färg..
sen tillsatte jag creme, soja å b-sås å lite salt å peppar.. å på slutet majs då..

ååååå.. det var så himla gott.. :)

-------------------------
idag jobbade jag å Lisa.. :) jag råka spilla ut en kanna vatten nere vid kaffemaskinen, lisa va snäll å torka..
sen kom hon å skulle hämta papper, då spillde hon ut vatten vid mig så jag fick torka efter henne..
det var väl det ända roliga som hände idag.. :p

jag var jäääävligt duktig å träna efter jobbet.. :D

BÄSTA LÅTEN JUST NU!!!
Men passa er, den fastnar lätt i huvudet.. haha
suttit å sjungit på den hela helgen.. :D
 
Egon - kom ner från taket,

man kan riktigt höra hur arg han låter.. (man skulle nästan tro att det var min pappa som skulle kunna sjunga så om jennys beundrare..) hahaha.. :D


nu ska vi ha en tävling..
Gissa bröstvårtan... :D hahaha
Vem tillhör den?
Vinnaren får valfri vinst.. (men det får inte va nå dyrt å stort!)

***********************************

Håkan å jag va ute å gick igår vi.. Gula slingan vid Kype.. :)
den kändes kortare den här gången.. å han hade inte tele6 den här gången heller.. haha.. :p


när jag kom hem idag så gjorde jag ungspannkaka av de äggen som hade gått ur datumet..
Till micke såklart.. ;-)


ja, den vart lite bränd. .:p
Det här som kallas burning love? :D

elvis - burning love

**************
nää, vad ska man göra nu?

i helgen blir det kräftor i lysekil iaf.. :D
fan vad nice.. ;-)

stackars lilla jenny kommer inte till rättvik.. :(

fan vad jag laddar till stray cats- resan..
Kommer bli jävligt dyrt.. men faaan så roligt.. :D
Men hörrni, vad ska man satsa på för parfym nu när man är i väg då?


ck in2u är ju schysst..
den har jenny..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

hahahaha cool låt helt klart haha

ja den fastnar lätt haha



Kramsiar

2008-07-30 @ 20:55:45
URL: http://mipi33.blogg.se/
Postat av: hake man

haha...de e en mans vårta som blivit kyld me en isbit...din pojk!

2008-07-30 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0