bilder från förra veckan

ja, nu har jag vart ute å gått/sprungit..

så här svettig vart jag


det här åt jag efter rundan..
en hårdmacka mä paprika, skinka och olivolja
ett ägg
en miniskål mä lite lättfil och musli å lite russin
ett glas lättmjölk
en kopp grönt te mä lite citron å ingefära
en kopp mä riktig citron å ingefära..
en banan också

*****************
förra lördagen åkte jag ju raggarbil

Markos raggarbil :)
*************************''
i onsdags så drog jag, jenny å håkan ner till stranden..
här kommer lite bilder från det

Håkan plockar körsbär   jenny plaskar i vattnet   min syrra
själv var jag fotograf så jag blev inte mä på kort.. :p
Alex va också mä, men då knäppte jag inget.. :)
*****************************'
senare på kvällen var vi ju å spela minigolf

micke :)                                  bästa polarna.. :p        Alex ska slå                   jänny posar :p                 Linda :)

jenny vann ju faktiskt.. :p
***************
på torsdagen drog jag å jenny till stranden igen..

så här såg jag ut             å jennys rumpa så här..
********''
sen gick vi hem å gjorde bakad potatis
 bakpotatis mä kyckling&curry-röra

ha en bakpotatis i ugnen i 2-3 tim på 150-200 grader..
gör en röra på
tillgjord kyckling
creme fraiche/kesella/gräddfil eller liknande
curry, salt och peppar..
gör den så den kan stå å dra ett par timmar..
ät massa sallad till.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0