ännu mer


Jenny fixa frillan              Micke spana in Jennys skor innan det var dags att åka

sen drog vi till Mickes mammas stuga

fick åka båt över mä bilen     Ullis va glad             Jenny, pappa å Bengt    från båten
det tog typ 5 min att åka över mä båten

sen gick vi å bada

Bengt å jenny ska bada  Micke också                 Micke, mamma å Jenny  Jenny badar


Jenny&Bengt&moster     mitt söto ;-)                    Mickes bror Magnus      jag hade roligt
uppe på berget

sen gick vi till stugan å gjorde mat.. grillat.. :D


Mia, mickes syster         Mickes mamma               Föräldrarna                    Moster å Bengt
                                                                                                                                 Sofia&Fredriks föräldrar


Micke är sugen på cider    inte den snyggaste bilden på mig

sen spela vi uno å umgicks.. :p


skulle knäppa på en fin raggarbil medans vi körde om, det gick väl sådär va? :p


min sista pizza på ett jävligt långt tag!

sådär ja, det var väl allt vi hade för oss.. :p

regnar, men jag ska nog ner till knalleland en sväng jag.. eller?
käka ett ägg å en banan till minimål..
så nu är jag uppe i 3 mål redan.. :)
mä en proteindrink som första..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja de va ju inte den mest charmiga bilden av mig hahaha

Krams på dig

2008-07-08 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0