adrenaliiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!!

shiiiit alltså.. lite skakig..
man får sån jävla adrenalinkick av å stänga..
särskilt när man är själv.. vakten va rätt snygg faktiskt
sen när vi skulle gå ut stod en bil utanför.. man blir ju jävligt misstänksam då ju.. fy alltså..
å vakten gick å satte sig i bilen.. schysst å låta mig gå till bilen själv då.. då skulle han ju skjutit mig först..
men han lyste upp så jag såg vad jag gjorde iaf.. :)

ååååhh.. nu har jag klarat det å.. nu borde mitt självförtroende växa lite!!

över 17000 steg vart det nog idag.. eller igår kan man ju säga.. 18085 vart det till och med.. :)

mickes bil va hel när jag ställde den på parkeringen..
körde lite rally, den är jävligt roligt att köra.. gasa upp på 2:an.. man accelererar så fort.. :)




så här ser jag ut nu.. :S

haha.. :p
näädå, lugnat mig lite.. :)
kanske ska gå å läsa mamutjägarna.. det var länge sen..
såg iaf schemat för några veckor framåt.. ska inte stänga själv på dem iaf.. :)

aja.. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0