trööött

men jag sitter här ändå.. :p

jobbigt å va arbetslös ska ni veta...

käka frukost, gick en 45min promenad (omväg till gymet kan man säga)
tränade rygg + biceps..
gymvärden lärde mig göra marklyft..
men jag hade träningsvärk i benen redan så det var ingen trevlig upplevelse..
men nu kan jag iaf tills nästa benträning..
för det känns som om jag vill ha marklyft i benträning.. det blir väl bra va?

svettig som en (va som nu blir svettigt?)

skynda mig hem å duscha.. sen drog jag å kristin på stan..
sen kom vi hem..
väckte micke å sen käka vi..
drog till valbo å handla lite (läs kristin)

sen kom vi lagom tillbaka till gävle innan jag skulle ha mitt danspass.. va inte taggad, men det var väl rätt skönt att få svänga lite på höfterna.. :p
men hon som hade dansen förr har lagt av av nån anledning å nu va det en annan som körde hennes program.. hon kunde ju ha valt ett annat...
hon va inte lika wild&crazy som den första va.. å det var synd..

aja, svettig blev jag.. :D

imorgon är det spinning iaf. ska jag styrketräna då? eller ska jag ta det lite lugnt mä det imorgon?
ja, vi får väl se om jag är sugen.. :p

jag fick ett brev av arbetsförmedlingen iaf.. :D
jag är snart mä i jobbgarantin för ungdomar.. fan vad bra..
då får man pengar å så får man göra saker.. :)


aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0