spinning

jag har ont!
särskilt i magen.. haha.. :p fy fan.. träningsvärk..

nu sitter jag här.. nöjd som fan mä mig själv...
körde spinning nästan nyss.. :)

det var en som jag inte haft förut å hon körde ju sitt program så klart.. å det kändes så jävla jobbigt.. haha.. :D
svettig som fan..

ikväll blir det julmys mä maja, kristin, sofia å mickoo..
de ska käka lussebulle, men vad ska jag hitta på?
apelsin+tomtegröt+lite råsocker= nyttig risalamalta?
ja, kanske det.. :p
å bara havla koppen glögg! :)

längtar tills jag får väga mig på mina föräldrars våg..
jag har väl gått ner något väl? eller? :|

ingen panik Linda! för då blir du väl å vräka i dig mat bara för att du får panik (jag vet, det finns ingen logik i det, men det kan bli så ibland)

aja, puss hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0