söööööööndag

hej bäjbs.. :)

jag hoppas att jag inte håller på å blir sjuk!

har iaf gått ner lite sen sist! bra Linda.. :D men det är ju förståligt om man ser till hur mycket jag har tränat på sistone..

idag har jag rullat några köttbullar.. (inte så många som sofia brukar göra på sitt jobb, men nästan) haha.. :p

det är helt underbart här just nu.. :D det snöar så himla fint..

jag va duktig på julbordet igår.. :D
å efteråt gick jag ut å skotta för å bränna några av kalorierna.. :D
jag byggde till och med en snögubbe.. men han hade ramlat till idag.. :(

idag så har jag hjälpt min mamma å julpynta också.. å vi tog in å klädde granen.. :D

jag har gått en promenad å åkte en spark-sväng.. fan vad roligt det var att åka spark..

som ni hör så njuter jag fullt ut här i snön..


hur har ni det där neråt, Mia å Håkan? har ni nå snö?

aja, puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0