säg inte det!!

säg inte att jag ska få sånna smärtor som jag hade i somras..
jag har lite sånna känningar.. å om jag får det kommer jag att dööö.. :(

idag har jag vart duktig...
*gjorde mat vid frukosten + diska
*gick långrundan i snö mä ingela.. :) det var roligt..
*bakat saffranskaka..

nu snart  blir det ju mitt favvo..

tvättar också..

sen ska kanske jag å jenny ut å gå..
jenny är hemma idag.. hon trodde att hon fått magsjuka tror jag.. men hon har då inte spytt..

imorgon ska jag gå mä sandra.. :D
det blir roligt.. :D

så tråkigt att gå själv..

85,4 vägde jag imorse..
så jag åt väl lika mycket som jag gjorde av mä igår då..
men jag drack jävligt mä vatten så det kan ju va vätska också..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0