överraskning

hmm.. måste hitta på nån rolig överraskning till micke.. men vad?

han va tvungen att åka till åmot.. han ska få låna mina föräldrars bil.. annars kunna han inte komma på julbordet imorgon..
hans bil är i små delar på verkstaden..
de skulle byta något mer..
kommer säkert kosta mer också..
å då smäller jag av!!!!!!

7000 för nå bromsgrejs + 2000 självrisk för det den är inne på nu + ?? det de ska fixa mer= pank micke!

jag hatar bilar! de kostar bara pengar.. :/ visst är det bra mä bilar.. men de är inte gratis..

jag håller på å packar lite..
ska ju ha mä hela garderoben.. haha.. :p
just nu håller jag på å funderar över sprit.. vad man ska dricka..
det är frågan det..
är lite sugen på å smutta lite på min bailey´s.. haha.. men jag får nog väntat ett tag.. onödigt att öppna för bara en liten droppen..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0