lussebullar....

idag har jag haft fullt upp.. :p
gått runt olas 2ggr.. 6600 steg.. :/ men ja.  det duger!! bra Linda..
drog mä min mamma på sista rundan.. det har snöat massor idag.. hela dagen.. å nu mää... fan vad härligt.. :D

sen har jag bakat 28 lussebullar å en megastor krans.. Mä lite mandelmassa i..
2degar alltså.. massa lussebullar.. :p

sen har jag skurit en massa grönsaker å grejer till maten..
jävligt god mat..
quesadillas.. mä älgkött å grönsaker som fyllning.. å massa sallad till.. :)

jag vägde 88kg i lördags..
86,9 igårkväll efter jympan..
å imorse vägde jag 85,4.. kan det verkligen stämma?
ska jag ha gått ner 1,5kg under natten?
ja, hoppas det ger mig den motivation jag behöver..

jag funderar vad jag ska sätta för mål till på fredag.. å tills nästa gång jag ska väga mig på mina föräldrars våg..
jag tror under 85 till fredag..
å under 83 tills nästa gång jag väger mig på den.. nästa gång lär ju kanske bli lite före jul..


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0