lugn sup-dag mä mormor!


crazyyyyyy
min fina nya yoga-ki-balans-dans-tröja från hm har jag på mig.. :D

nää, jag å micke sov tills vi vakna..
sen drog vi till mormor.. hon hade ju massa saker kvar sen festen!
hon bjöd på likör ur en flaska i form av en häst..
2 olika körsbärsvin.. haha.. kl 11.30 på dagen.. :p
jag drack jag.. men liten mängd ur shotsglas bara.. :)

jag, maja, micke å kristin gick runt sörsia.. 5000 steg ungefär..
-9 grader.. kallt som satan.. :D som det ska va!
är lite sugen på å testa skidor imorgon.. :)
micke har ju bara åkt i ungefär 2timmar i hela sitt liv.. haha..
å för mig va det jääääävligt länge sen..
kan bli roligt.. :D

idag blir det tacos..
lär väl börja mä dä snart..

ja, är rätt lugnt här.. :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

en annan har ju åkt 24 timmarsloppet på skidor det du!!!

2008-12-28 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0