klippning!

snart ska kristin mixtra mä mitt hår.. hur tror ni att det blir? :O
jag är lite nervös..
men jag ska nog låta na göra vad hon vill.. blir väl bäst då.. :p

Blom: ja, lite saknar jag väl borås.. alla polare man fick.. å jobbet man hade.. :p å jensens allra mest.. *thihi*
annars känns det jävligt bra att va hemma nu.. :)



haha.. vilken bild.. :p

har iaf bokat in mig å micke på spinning idag..
imorgon ska vi köra skivstång (inte testat förut)
å på söndag ki-balans..

maja å sofia, vill ni träna nå i helgen? gå promenad kanske? :)

hänger nån mä på rockabilly på cc ikväll? john spelar..
maja, du kan ju hänga mä, så du kan säga om du tycker om det eller inte.. :P

nää, nu komemr kristin snart..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0