helgen!

oj, vad jag kramades igår.. var ju julskyltning..
jag kan ju inte säga att det var massor av folk, men ja, rätt många var samlade för å vara åmot..
Käka en korv, drack lite glögg, köpte lite lotter (vann inget)
kallt var det.. iskallt..
Lite besviken är jag att de inte hade en stooooooor gran..
men marshall-granen va ju fin.. :)
tomten va där också..

Håkan, det var meningen att saffranskakan skulle va hård.. den blev svingod.. :p
ja, jag kan lätt skicka lite på posten till dig.. ;-)
adressen då, tack?

Mipi: ja, det gäller bara att ta tillbaka diciplinen man har.. men inblad är den svårhittad.. :p
Har du sagt till Micke vad zäbbä önskar sig i julklapp?


jag va i kyrkan igår.. lyssnade på systrarna Sanna&Tina.. de sjunger fint..
prästen snacka en blandning av tysk&skånskdialekt vilket jag inte var så förtjust i så det var lite jobbigt..
men hon sa inte så tunga grejer.. så det var rätt lätt att lyssna ändå..

Jag var å gick en promenad igår mä..
Bland annat hälsa på min farmor som ligger på skogskyrkogården.. det var väl år sen sist man gjorde.. så jag gick dit å kika lite..

jag funderar på att testa att göra en krans av lingonris, eller granris..
jag vill ju ha lite att pyssla med om dagarna..

Ska på Kärringjympa ikväll.. :D det ska bli roligt..
å säkert jobbigt!!!

nää, vad ska man göra för mat idag då? å ska man baka lussebullar?
elleer göra en krans?
det är frågan det..


kikade iaf på kärlek på menyn igår.. den va sorgligare än jag trodde.. men bra..
ullis tyckte den va seg..

kikade på hairspray också.. den va bra.. mm.. vilka fina kläder å frisyrer.. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: mipi

jajjemänn han har fått ett sms mä det, han sms:a mig förra veckan eller förra igen minns ej.. får skylla på graviditeten haha man kan skylla mycket på den hehe Kram

2008-12-01 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0