:D

jaha.. nu har min syster åkt till sandviken.. (eller det var ett tag sen)

men datorn är då helt och hållet min.. :D

har haft massor att göra idag.. inte en lugn stund mellan 10-20.. heldag alltså..

börja ju mä att skotta härute.. finns det nå härligare eller? jag känner mig stark, snöig och frisk!
det är fan tungt ibland alltså..
sen åkte jag ju spark runt halva åmot å la brev i postlådor..
när jag kom till mormor så var jag alldeles blöt.. haha.. det bara rann av mig..
helt sjukt!


sen åkte jag hem å fixa iordning mig för jenny ville att vi skulle åka till ockelbo å shoppa lite julisar..
köpte 4 triss å fick en 5 på köpet tydligen.. märkte jag när jag kom hem..
å det var bra.. för då får Fredrik (min kusin, sofias bror) den.. :) bra va? :D
fy faaan vilket väglag det var att köra i idag.. helt sjukt halt alltså..
hur bra sparkföre som helst.. meeeee like!
köra bil i det.. mee dont like.. !! :p

ska knäppa kort å visa mina fyndiga julklappar idag..
jag använde verkligen fantasin.. eller nej.. det kom naturligt..
så jävla snyggt.. :D

ja, sen kom jag hem.. då ville min pappa ha mä mig till affärn å handla.. så då drog vi dit..
träffa Peter.. han va sugen på juldagen! :D fan vad bra..
men det blir inge ockelbo.. vi skiter i det.. 150 kr.. inte värt det!
så det blir nog en mysig tillställning..

aaa.. sen kom vi hem..
började göra gröt å tog ur skinkan å skulle grilljera den..
sen precis när de båda var klar så drog jag iväg på jympa..
vi var 8 tappra själar som svettades ikapp.. :)
det var roligt..
å det roligaste var: Jag har förbättrat min kondition.. hur bra är inte det? :D

84kg imorse före toa..
måste va mindre imorgon.. annars är det nå fel på min ämnesomsättning..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0