champange!

shit hörrni..
jag håller ju på å glömma champangen..

åker ju till åmot imorgon.. finns ju inget system där direkt.. :p

lär gå å köpa det idag.. :)

jenny undrade vad jag önskar mig..
jag svara att jag va sugen på lite träningskläder från hm.. :p

ja, idag är jag tydligen sugen på träningskläder..

idag blir det benträning.. marklyft, benböj å utfall..
det känns det.. :p


mmm.. :p

måste packa idag också..
åker ju imorgon.. :p
blir väl borta till efter nyår om det nu blir fest i Åmot på nyår??

vad händer på juldagen?? ingen som vet, ingen som vet..
lär väl höra av mig till peter jag då..
sandra, vad ska du göra? måste man ha biljetter å vart köper man dem i såfall?

nu vakna micke.. :)

dagens tips:
GÖR INTE DET SOM JAG GJORDE TILL FRUKOST..
skär ett äpple i bitar å stoppa i det i mixern, häll i kanel, råsocker å mjölk å mixa..
fy fan vad det blev äckligt.. men ja, man måste ju prova.. haha.. :p

det var nåt mer jag skulle säga men jag glömde nyss bort det..
jo, julbord imorgon.., jobbigt värre när man får äta så mycket man vill.. mig finns det inge stopp på i sånna lägen.. :/
men jag ska försöka behärska mig.. :p
lax å kött ska jag äta iaf.. det har jag bestämt! haha.. :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag och min bror ska troligen köpa förköp-biljetter. De kostar 150 och då måste man vara där innan 10 på kvällen.. men skönt att veta att man kommer in. Vet inte om man vågar vänta med att köpa biljett, kan bli ganska fullt :p Och de köps på Baren senast måndag :)

2008-12-19 @ 12:28:51
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0