träning, fight, dusch och mat!

ja, då har vi tränat då..
gick ner till friskis.. svettigt som faaaaaaaan.. :D
å var tvungen att gå skitsnabbt eftersom det kom ett grabbgäng bakom mig.. haha... fy faaan vad jag gick å fy faaan vad det kändes som att min rumpa dallra..
näää, ingen hit att bli förföljd.. :p (för de var ju säkert ute bara för att gå efter mig) hhaha.. :p

micke ville träna axlar å mage,. det var lite otippat..
jag satte mig i en axelmaskin, men jag kände att det inte skulle gå..
så jag tog biceps å rygg istället.. det var också lite otippat.. jag som var sugen på å träna mage..
men biceps är jävligt roligt alltså..
men jag la mest krut på ryggen idag måste jag säga..

ja, å sen så drog vi till stan å skulle leta efter batterilagret.. jag hade för mig att det låg åt fel håll.. men micke hade rätt (FAN!) :p
så nu har min våg fått näring till att visa mig resultaten igen.. :p

sen drog vi hem.. där blev det fight.. jag hade lågt blodsocker å var hungrig.. å ville ha hjälp mä maten.. å micke han ville däremot betala en räkning som tydligen va viktigare..
så jag kalla han för - dumma jävel å då tog han ett nackgrepp på mig. jag blev alldeles paff.. :|
sen gick han till datorn efter att jag hade skrikit att jag inte ville ha nån hjälp mä maten..
fick göra pastasås å spagetti själv arg som ett bi..
sen gick jag å duscha å sen kom han å då vart vi kompisar igen iaf.. :p

fredagsaction!!!! :p

så nu har han dragit till trollhättan å jag blev kvar mä disken.. men den är klar nu.. så nu kan jag lata mig..
få se om håkan hör av sig om vi ska fiska..
vet inte riktigt hur vädret är.. fast det är rätt mysigt att fiska när det regnar.. men nu har ju jag inge regnkläder här.. :/


här är en av våra hyllor..
satte upp blomman jag fick av Micke där.. den passade bra..
jävligt bra.. :)


3 nyckelpigor i också.. :) här är en..


blomman :)


först tänkte jag: varför köpte han vita blommor, men nu ser jag.. för att det ska matcha allt annat här inne..
han är smart.. :D
nää, den passa jävligt bra in ju.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0