snart snart snart!!!

shit, snart åker vi ju.. :D det ska bli så jävla roligt..
Finland, båt, supa!!!!
hoppas vi åker samma båt som chrille å JOHN.. :D

idag har inte hänt så mycket.. räknat ihop mina pengar bara..
fy faaan vad mycket pengar det kommer gå åt..
parfymer
smink
70% choklad-godis
mat
SPRIT!!!
hahaha.. :)

nu håller jag på å gör kycklingsallad.. men på Konsum i Åmot har de ingen grillad kyckling så jag lär göra den först.. i ugnen..

ullis å jenny är fortfarande sjuka.. men jenny är väl lite bättre, men ont säger hon att hon har..

va på affärn nyss.. snacka mä helené.. 2200 fick hon ge för sitt terminkort på gruppträningar i ockelbo.. bara för hösten liksom.. å då tränar hon ungefär 3 ggr i veckan..
Jävlar vad dyrt.. å då får hon  inte gymma på det kortet heller..
Därför gillar jag friskis.. 2900 kr för ett år å då får man göra allt!

Dagens stray cats

Stray Cats - Roch this town

jag är lite sugen på å köpa mineralsmink på båten.. :)
lär nog testa.. :D

aja, puss hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0