nån träning idag?

jag somna vid 2.30 kanske..
sov till 10.30 kanske..  8 timmar.. :/ man ska ju sova i 9 för att kroppen ska bli nöjd..
gjorde äggröra (dvs stekta ägg mä salt i en ända röra) godast just nu.. :)
å 2 hårdmackor mä emils kalkon tydligen.. å gurka..

sen satt jag vid tv/datorn å kolla os..
62kgs-tyngdlyftare.. Kinesen vann.. imponerande att de kan lyfta ungefär 180kg..  (män då alltså)
sen somna jag i en timme ungefär..

hann precis få igång middagen när min honey kom hem..
kyckling å ris från i lördags som jag värmde i en kastrull.. å så stekte jag lök, champisar å sugar snaps till..

så jag har ansträngt mig mycket idag.. (ELLER INTE!!!)

Mickes kära syster gav mig en kommenatar:
Mia om god kväll!!!:
Du får använda dig av simkortet nu!! UT Å SIMMA MÄ DIG LATLINDA!! skojjar
krams Mia


det stämde rätt bra idag.. micke å jag kom aldrig iväg å träna.. men jag har inte ätit så mycket idag.. så det lär väl inte va hela världen..


imorgon ska jag å Therese träna.. :D sen ska vi gå ut å käka på peking.. får se om julia å lisa blir mä också.. :) liten after work (fast jag inte har jobbat) *thihi*
å sen ska jag träna mä micke..
ska gå ner till friskis också.. Lat-Linda ska inte vara kvar för faaan!


ja.. puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha ja du tog väl inte illa upp hoppas jag ler...

Du e skit duktig!! och det vet du!!

Krams

2008-08-12 @ 09:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0