Linda orkade ta sig ur sängen :p

i mean, come on!!!
shit vad seg jag ska vara.. men iofs så har jag vänt lite på dygnet.. så jag somna inte förrän 1 kanske.. :/ å om jag ska sova 9 tim så blir kl 10.. jag klev iaf upp halv10..

äggröra å  en hallon&mjölksmothie till frukost.. jävligt gott alltså..

hade gått ner 0,1 från igår.. haha.. var väl muskler? :p

nää, men idag ska jag träna.. 2 ggr.. en gång mä Therese å sen en gång mä Micke..

jag ska faktiskt gå å öva på å fixa håret nu tror jag?
eller kolla på os?

inge roligt att fixa håret om inte jag ska sminka mig, å det är ju lite onödigt om jag ska träna sen..

*gäsp^'

7veckor kvar tills vi flyttar.. åååhhh.. vad kul det ska bli..

verkar som om anna inte bryr sig.. mitt test har väl hållt på ända sen ho n sa att hon skulle höra av sig, men det har inte hänt än.. sånt folk pallar jag inte mä..
så det får väl vara så då!

åååhh.. nää, nu får jag rycka upp mig!!!!!

jag har en överraskning till er snart!!!
kommer nog hända inom en vecka.. :D
spännande va?

Nää Mia, jag tog inte illa upp.. :)

Topphälsa ligger på mitt hallgolv tror jag.. Maybe man ska läsa den då.. :D


aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0