jag är tillsammans mä...

en som kom 2:a i SM!!!!!!!
Micke kom 2.a!!!
Fast det rolig är ju att han har vunnit typ 2-3ggr, men det var ju före min tid..


Micke 2:a... å Markus, Mickes kompis vann.. å han har tydligen vunnit 3ggr eller något.. :p


Micke å Markus.. :D

jaha, hade Micke en röd bil! :p

å de här 2 bilderna är Mickes första mä sin kamera  på mobilen!!!
han har inte velat knäppa något innan.. :p



hörrni, jag har fått 1 myggbett.. Tänk om jag får harpest jag också?!!!!!! :|
nu är jag nervis alltså!!!!

***********
fy faaaan vad jobbigt det har vart idag.. har vart såååå jävla trött..
vi åkte ju in på cruisingen i Gävle igår.. kom hem vid 2..
å ett tåg spårade ju ur mellan storvik å avesta/krylbo härom veckan.. så man var tvungen att åka buss den sträckan..
2timmar försenad blev man då..
men jag kom fram till slut!!!
Min SM-2:a kom å hämtade mig å nu har vi handlat massa frukt å mat..
 :D

***************
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0