in the stray cats alley

åååhhh fy faaaaaan vilken rolig resa vi har haft..
ni ska få se bilder sen!
vi har festat, ätit, skrattat, dansat..

vi hängde mä John, Crille å Micke i Finland.. :D
så jävla roligt..
Jag å John var till nån rockabillybar i onsdagsnatt.. :)
Texas hette den.. :)

imorgon bär det av till Borås.. för sista gången kanske?
bara det tråkiga kvar.. packning och städning.. :/

Håkan har köpt en raggarbil.. :D den vill jag se!

Micke kör SM i göteborg i helgen.. SM!!!!!
hoppas han vinner, men han har ju inte kört nå i sommar så det är väl inte så troligt.. Men jag får hoppas på hans bror Magnus istället då.. :p
men nånting går väl sönder, å då är väl planerna grusade för i år..
men hoppas det går bra.. :)

Ullis har HARPEST!!! fått från en mygga i skogen..
Anna-lisa (vår moster å resekamrat å ullis tvillingsyrra) ska ge henne en jävligt rolig preset.. knäpper kort på den senare idag.. haha..

ska nog baka äppelpaj till de kommer å hälsar på..

Konserten var helt underbar!!!
synd bara att vi satt så jävla långt i från och inte fick gå å ställa oss längst fram.. :( de var skithårda vakterna..
jag fällde några tårar i början av giget.. men de spelade ju sån musik man blir glad av.. så de torkade snabbt.. :p


Stray cats farewell tour Finland 270808
Stray cats strut
jag var där!

så här nära stod inte vi.. :(

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0