i know

jag vet en som är gravid.. :D (hon har ett barn sen innan)
men törs inte säga vem än utifall man inte får,.. :)
men guuuud vad roligt.. :D
jag vill också ha en bäbis ju..

min mamma tyckte jag skulle ta bort porrbilderna.. -- öhhh.. vilka menar hon?
det är lite jobbigt nu när man inte kan skylla sin dumhet på hårfärgen längre.. haha.. :p

va jävligt lugnt på statoil ikväll.. håkan kom å hälsade på å Micke kom vid 22..


Förresten, har ni träffat Linda?
Hon är ännu nyttigare än den blonda Linda.. hon kommer att vara stenhård.. hon vet inte vad godis är, å hon kommer inte att äta det heller..
Hon kommer bli miss nyttigheten själv..!!!

det ska jag komma ihåg i svåra tider&frestelser.

jo, jag har ju funderat på det här mä båten.. vi ska säkert käka buffé.. men det borde ju gå å få ihop en NYTTIG tallrik bara man vill.. Å det vill ju nya Linda.. :D
så då är det bäst att hon plockar ihop en sån.. annars får hon springa igenom hela Finland..
Å om jag ska köpa nå godis så får det bli 70%choklad.. har redan kollat in sortimentet på www.vikingline.se
jag är ju mer förtjust i Silja line. men men.. :p det var tydligen billigare mä viking..

fy faaan vad jag nyser då *aaaaatchooooooo*

jag börjar bli säkrare på å stänga nu faktiskt.. behöver inte kolla så mycket i mitt anteckningsblock mer.. :)

jag har iaf nästan packat en låda mä grejer.. dt är ju en början..
Gavlegårdarna hade ringt Micke idag.. Vi ska skriva kontrakt på torsdag.. så Sofia, jag sover också över hos dig då.. :)
om inte jag ska välja maja istället? hihi.. näädå.. :)

jag drack inge kaffe idag.. börjar jag bli trött då tro?
nja..

vad händer imorgon?
- nja, packa lite.. försöka få ledigt.. jag MÅSTE få ledigt på fredag..

aja, ska väl försöka sova då..
puss hej

Kommentarer
Postat av: Snuckot

Du får gärna vänta ett tag mä att skriva vem som ska ha bebbe if nån som läser min blogg finner din.. ler

Men jag lovar att tala om när... hihi

kraaam

2008-08-19 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0