hello my bitchies

åååhh.. vad roligt jag har haft det idag..

gick ner till friskis och väntade på therese.. :) hon sprang och jag cykla, rodde, körde på 2 maskiner till som jag inte vet vad de heter men jag vet hur man gör iaf.. :p
fy faaan vad svettig jag blev..

måste köra mer kondition tror jag.. INTE BARA STYRKA.. :p
för therese är det tvärtom, hon kör tydligen bara kondition..

*hör micke sjunga i köket* hihi..
han va så snäll så nu diskar han.. :P å han som borde sova.. min lilla honey.. :D

Håkan säger att jag ska få följa mä han å fiska nån dag.. :D
åååhhh.. har inte gjort det på hela sommaren ju..


ja, iaf, när jag å tess hade tränat mötte vi upp julia vid peking..
vi skratta oss igenom hela middagen.. så himla roligt hade vi..
å tess hade gjort ett bingo av plu-koder å jag vann.. jag fick 16 å julia 11 bara.. :p

sen kom micke å hämtade mig å så tränade vi.. triceps å bröst..
i mina svettiga våta träningskläder.. glömde säga att han kunde ta mä nya..
men va inte så mycket folk å de stank inte.. men det var inte så himla roligt precis.. :/

jag är så himla sugen på å starta en affär.. rockabilly-affär..
det är ju egentligen nu man skulle kunna hitta på något roligt.. sadla om till något nytt..
jag har ju alla chanser i världen.. om jag verkligen vill!!!

har jag sagt att jag vill gå lindy hop-kurs när jag flyttar till gävle?
fatta vad roligt..
men vem ska jag dansa mä?
jag är rädd att micke är som ett kylskåp i rörlighet.. *thihi*

hade jag gått i borås hade jag fan i mig frågat håkan.. :)

men vi får se..
nu ska jag gå å mysa mä min bäjb..
mens är slut..
Lets go and fuck!

haha

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0