god kväll!!!

sådär då, då var min jobbarvecka över.. 7 dagar .. kanske 48 tim? ja, det vart det nog
den kändes inte så farlig ändå kan jag säga.. trodde jag skulle va mer slut efter idag.. men jag skulle lätt kunna köra en vecka till.. :p

Micke var snäll och gjorde mig sällskap från 22 idag..
va rätt mycket folk.. fick aldrig göra något klart innan det rassla till i dörren..
trodde det skulle va jävligt lite när det regna så mycket.. men nej..
massor!!

gick bra iaf.. :)
behöver inte ens kolla i min hjälpbok längre.. :) kommer ihåg allt ändå..

kan inte lägga ut nå bilder just nu heller..

drygt..

aja, får se vad det blir imorgon.. TRÄNING!!! iaf.. :D

måste göra slut på mitt 10-ggrs simkort också.. tror jag har gått 1 gång eller så..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får använda dig av simkortet nu!! UT Å SIMMA MÄ DIG LATLINDA!! skojjar

krams Mia

2008-08-11 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0