fredag

åååååhhhhh.. himel vad jag har träningsvärk...
det är helt sjjukt..
men vi ska träna vid kvartöver 13 iaf.. får se om det blir mage&axlar eller biceps å rygg,.
micke vill nog köra B&R..

sen åker Micke till Trollhättan..
blir själv i helgen jag ju..
ska ju jobba 11-15 lördag å söndag..
vad händer mer då?

jag kanske borde packa lite grejer så vi slipper allt typ veckan innan vi ska flytta.. kan ju va bra å förbereda lite?

Micke hade köpt blommor till mig igår.. :D
vilken sötnos.. ;-)

men åååå.. går det inte att ladda upp bilder nu eller vad?
- joo


Micke fick iaf ett brev av Sandvik.. en hel mapp mä info.. De är ju värsta seriös..
Jag skrev ju fel igår också.. 22 augusti är det ju.. :p
så det är inte september nästa vecka heller..

åååhh.. jag har så ont överallt.. TRÄNINGSVÄRK!!
vilade igår..
kunde nog ha vilat idag mä, men ähh.. vad faaan..  Det lär ju kännas att man lever.. haha.. :p
om jag har tur känns inte triceps å brösten imorgon..


jag drack en drink till frukost
svartvinbär + äppeljucie (utan tillsatser)
där kan vi snacka nyttig drink.. Jag har hört att svartvinbär ska va en utav de nyttigaste..
Antioxidanter å vitaminer.. :D
Drack en proteindrink också..

jag lär ju göra mig iordning snart.. lär ju gå ner till gymet..

måste köpa ett batteri till min våg också..
är ju så nyfiken-.. :p

är åsa-nisse på tv4 nu.. haha

Åsa-Nisse

**********'''
Vet ni vad mitt nya nöje är?
fråga folk som handlar av mig på statoil vad de har för parfymer (om de nu doftar gott d.v.s) :p
igår fråga jag en, å hon hade stella mccartney

den var röd sa hon, så det borde väl ha vart den här?

ja, vi får se vilken parfym jag ska köpa på båten.. :D
can´t wait..
är ju mindre än 2veckor kvar också..
FATTA JENNY!! STRAY CATS!!!

                                            Slim Jim, Brian, Lee rocker.. :D



stray cats strut
så jävla bra.. :D

aja, ska gå å möta min bäjb å svettas lite.. :D

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0