*dubbelsuck*

då har man klarat av den här dagen iaf..
ska jobba imorgon, men fixat så att jag kommer lite efter kl 16 så jag kan åka mickes bil.. så jag slipper cykla..
ja, jag får skynda långsamt så kanske det går bra..
käka massa ipren.. :)

micke är på G..
han skulle köpa mä sig lite glass till mig..
fast nu är jag mer sugen på en jordgubbsmilkshake.. (nyttig sådan)
för det är ju lika kallt å skönt åt halsen..

har käkat väldigt dåligt idag.. vill helst inte äta nåt.. ;(
men vad ger man kroppen för förutsättningar att orka bli frisk när den inte har något att greja mä?

såg på filmen bilar här vid 16..
att de kan få till en tecknad/animerad (eller vad den nu är nuförtiden) film så bra..
alla ansiktsuttryck å det..

27 dresses var väl okej.. lite väl gullig liksom.. å man visste ju hur det skulle sluta efter ett tag..
men ja, bröllop.. cute.. :p

jag ville inte göra therese besviken så därför ska jag jobba imorgon.. + att micke blir väl arg på mig om jag inte tjärnar nå pengar.. :/
men ska försöka byta bort min fredag nu då.. onödigt att micke åker upp själv å jag får åka tåg själv sen på lördag.. :(

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0