det finns änglar å de jobbar extra på statoil

haha.. jag fick ledigt.. men det var nära.. :|
Så Sara å Jesper.. tack så mycket.. jag slog in en liten present till dem också.. :)
en godisbit, men ändå.. hoppas de blir lika glada som mig.. :)

jag bubblar av glädje just nu.. allt ska ju bli så jävla roligt.. :D

Therese tog mä de 2 tavlorna hon hade gjort till mig..
De var verkligen fina.. :) gjorda mä kärlek..
men hon tog hem dom å skulle sätta fast så man kan hänga upp dem..
tog inge kort, men kan göra det sen så ni får se.. :)
Hon ville nästan behålla dem själv, hennes syrra ville ha dem å claes mä.. så då förstår ni.. :D
150kr får jag ge för dem.. jävligt billigt


jag gick in i lunchrummet när claes satt å käka.. han höll nästan på å sätta i halsen tror jag.. haha.. :p
C - jasså, du är ingen fjollig blondin längre
L - nää, jag är en hård brunett nu..

haha.. jag tror att han tyckte det var fint faktiskt.. :p

idag fick vi cashguard, men de ska installera den imorgon..
hade 2 vakter som stängde mä mig idag.. wow.. :D


fy faaan vad jag är glad.. känns som om jag skulle kunna skriva hur länge som helst..

imorgon kl 14 kanske vi åker..
har ju en del å packa in i bilen, micke måste äta, å så lär vi till statoil en sväng å lämna nycklar å så..
så sover vi hos sofia då.. :)

hörde att det skulle bli kräftparty på lördag.. fan vad roligt..
men går väl inte att jämföra mä färska i lysekil då.. :p haha



nu vart jag lite hungrig.. kanske ska ta en proteindrink?

har iaf vart väldigt duktig idag.. men har ju inte tränat så det kanske går jämt ut, jag vet inte riktigt..
är iaf nere på 84,nånting på min våg.. det betyder att jag väger 82 på mina föräldrars våg.. å den lär jag utgå ifrån eftersom det var den jag började min viktnedgång på..

*gäsp*


ja, var väl allt för nu..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0