vi ska grilla kött!! jag testade att springa å knät höll!!! det är desperate housewivies ikväll!!

ja, dagen är faktiskt helt underbar..
Jag tog mig ut på en promenad.. gick jävligt snabbt.. å sen efter typ halva vägen vart jag så jävla sugen på att springa.. så jag testa.. vart jävligt anfådd, men va faaan, knät mitt höll ju..  :D fy faaan vad roligt..
Jag kan springa lite nu iaf..
så jag sprang å gick lite omvartannat efter det..
gick till netto å handlade champisar å 2 pack vindruvor för 8kr st.. jävligt goda är de små druvorna å.. :p

ja, jag måste fan skriva det.. Jag är lycklig nu.. :D

sen ringde andreas från norrland.. han fyllde ju år igår mä.. men glömde bort det igår, men sa iaf grattis idag..

sen ringde jag jenny å snacka mä ullis.. men hon la inte på så jag stod å tjuvlyssna på min familj medans jag diska.. haha.. tills jenny skulle kolla telefonen.. då fråga hon om jag var där.. *thihi* det var kul..

micke å jag ska grilla när han kommer hem.. :D fattar ni? grillat kött!! tyvärr inte älg idag utan gris.. men det är nog fint dä å.. :p
jag ska käka grilalde grönsaker å.. aubergine, paprika å champisar.. å så ska jag testa att grilla vitlök, andreas sa att det var gott.. så då måste jag testa..

har solat lite å läst "topphälsa"... å druckit vatten å ätit vindruvor.. tyvärr satt jag vid min franska balkong så jag vart väl randig efter gallret.. haha..

vi ska träna ikväll.. benträning.. :D
sen är det ju desperate kl 21..
fan vad härligt..

Micke ska försöka ta ledigt nästa fredag så vi kan åka upp till mitt hemland.. för just nu har jag inge jobb heller nästa vecka ju.. å då får de skylla sig själv..
jag kan ju inte sitta å vänta på att de ska boka mig..
så jävla mycket tur ska de inte få ha.. :p

ja, lär väl packa iordning å greja då så vi har å ta mä oss på våran lilla picknick.. :D

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0