va uppe kl 6 :O

det tillhör inte vanligheterna att jag går upp kl 6 på morgonen..
men idag å imorgon ska jag faktiskt göra det.. :O

det gick jävligt bra faktiskt. lite krångligt mä ett nytt kassasystem igen då, men det går nog rätt bra när man väl lärt sig.. jag fick stå i kassan, städa toaletterna, plocka varor å så..
det gick bra som faaan.. :p
ska jobba samma tid imorgon.. 8-15.. :)

lisa ringde från eat hon å.. ska jobba där på onsdag 10.30-15-16 ungefär..

igår hade vi jävligt trevligt, jag å anna å malin å lilla sebastian.. :D
vi fika först på bakgården.. sen gick vi till lekparken i annelundsparken eller vad det hette..
jävligt mycket uppför iaf..
så åkte jag lite rutchbana å gunga på en konstig gunga som faktiskt va jävligt rolig å jobbig.. :D
å malin satt på andra sidan å nådde inte ner så jag fick ta sats hela tiden så det va ju lite träning.. :p

sen satte jag å malin oss på en bänk mitt på torget.. å där satt vi i 3,5tim.. haha
kolla på massa människor å massa alkisar... haha..
vi hade rätt roligt alltså.. :D
sen kom pratkvarnen alex.. :p malins beundrare..

igår fixa vi upp cyklarna så jag kunna cykla idag..
fan vad ont i fittan jag fick.. man sitter ju å gnussar sönder den ju när man inte når ner.. haha..
ja, fy faaan..

imorgon kommer det bli jobbigt för mig..
ska träna ben å biceps+rygg + att jag lär cykla hem... mina ben kommmer va helt förstörda tror jag.. :p

lördag är jag ledig.. undra vad jag å min karl ska hitta på.. :)

puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

du kör hårt me cykeln.. asg

2008-04-17 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0