tvätt-tid

ja, då är det bara att springa upp å ner igen då.. :p
idag har micke vart hemma.. han är dålig i magen tydligen..
men han kunna ändå träna triceps å bröst mä mig.. så vi var där vid halv14tiden å träna.. rätt skönt då det inte var så många där..
sen drog vi till audi å köpte en parkeringslampa, för den förra är sönder..

efter träningen käka vi å sen drog vi ner till bilen å jag skulle fixa låset på min cykel.. så micke stod å pilla mä bilen, men det gick tydligen inge bra det... jag däremot va ju rena proffset på att få fast låset på cykeln alltså.. :)

imorse så vart  det ingen promenad, körde yoga gymball istället.. när micke sov också så inte han störde mig.. :p

nyss ringde de från storesupport å ville att jag skulle komma på intervju, men jag sa att jag hade statoil nu.. :/
tydlligen ska allt komma samtidigt..

vi ska väl tydligen flytta i oktober typ.. micke är då sugen på det.. just nu känns det jobbigt när jag skrivit på kontrakt mä statoil på 6mån.. går ju ut 11 okt då.. men gävle vill jag till i såfall..

imorgon ska jag ju dit å testa kläderna.. LINDA ska gå hela vägen dit och hela vägen hem.. SÅ är det bara..!! du har inget att säga till om i den frågan!!!

blom kollar in mig nästan varje dag på lunar, undra varför hon gör det?
saknar na lite faktiskt.. hon borde ju tänka på mig ibland också eftersom hon kollar in mig på lunar, annars borde hon väl inte göra det?

mm.. jag är inte helt nöjd mä motionen idag.. men jag kanske ska stå å trampa på soffdynan på golvet när jag kollar på hockey kanske.. det lär ju va jobbigt..
fråga micke om han tyckte att jag skulle hoppa hopprep idag.. men jag fick inte för han.. :( jag som var så sugen..

aaa...

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0