städdag

ja, då har man gjort sin städrunda i lägenheten.. nu är dammsugningen kvar till micke.. ska nog fråga lite snällt om han vill skura golven också.. iaf i köket..
va så fint väder idag ju så jag fick lite extra energi..
micke va lat igår å ville att vi skulle städa idag.. å nu har jag gjort mitt.. så jävla skönt..
ska väl trippa ner till jobbet lite senare då.. å så ska jag GÅ hem.. sa till micke att han inte fick hämta upp mig på några villkor.. ska GÅ hem.. så blir det bra.. :)

ikväll blir det biceps å rygg.. va 2 veckor sen jag träna dem så det ska bli kul.. :D
vart då inget mä min halvsjuka som jag kände av förra veckan.. sköönt.. :D

hmm.. micke säger att han ska flytta när hans kontrakt går ut i september..
undra vart han ska ta vägen då.. jag pallar nog inte trollhättan.. fixa nya kompisar igen.. drygt ju..
men han satt å kolla på lägenheter i gävle igår.. det  verkar lovande..
men jag ska inte säga nåt  så får vi se vad han tänker i sin lilla hjärna.. :p

frågan är om jag ska äta gröt till lunch idag mä.. det är ju bäst för kalorierna å det är ju jävligt gott när man inte käkar naturell utan mjölk.. jag vart lite less på det sen jag käkade det förut ett bra tag.. men då gick jag ju ner i kg också.. jag vet faktiskt inte hur det går just nu.. ligger å guppar på 83, nånting på morgonen å 84, nånting på kvällarna.. jag brukar alltid loosa 8hg på natten liksom.. om jag nu inte druckit mycket vatten å så.. då blir det ju mer..
men jag antar ju att mina muskler växer.. jag hoppas ju på det iaf.. men känns som min mage aldrig kommer försvinna.. :/

imorgon kommer det ju bli tight.. mage&axlar å ben.. hur fan ska jag planera in det då??
jag lär fundera alltså..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0