skulle njuta av min lediga dag men ack nej...

jaha, tog det lugnt imorse.. hann läsa min "må bra"-tidning å micke hann vakna innan telefon ringde..

Hedi från Eat ringde å fråga om jag kunna jobba.. å jag har svårt å säga nej å jag behöver ju pengar så jag drog iväg.. men jag verkligen HATAR när allt inte blir som jag har planerat...
jag å micke skulle ju hitta på nå kul ju..

vi har då vart ut å gått en sväng.. hur jävla fint väder som helst här nu ju..

vi funderar  på vad som ska hända ikväll.. ingen vet..

micke ska till sin syster imorgon.. jag vill ju också.. :(
jävla jobb

fan vad jag är stressad över min vikt.. FAN FAN FAN!!!



puss hej :(

Kommentarer
Postat av: Mipi

Du ska inte va stressad över din vikt gumman!! Då blir de inge bra vettu. Tänk bara på vad du har tappat.. se det positivt!!
Kram

2008-04-19 @ 20:16:39
URL: http://mipi33.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0