regn å bara regn

haha.. ja det regnar nu igen..
men det var så kul.. jag gick ju ner till willys å mötte micke ju..
jag tyckte det vart sån ren å härlig luft av regnet så jag gick å log medan andra gick å sura å va besvärad av regnet..
micke handla naturgodis för 85spänn.. han är ju så ekonomisk den lilla muffeln.. :p
å jag fick paya det.. schysst..

fan vilken mensvärk jag har.. imorgon är den nog borta iaf..

ska ju jobba i 4 tim imorgon.. det är ju bra.. :D

BRA, saker jag gjorde bra idag.

Bra Linda, att du har unnat dig blåbärspaj idag.
Den var nyttig och god.. :D

Bra Linda, att du sökte jobbet idag.
Det var ju duktigt av dig.. :)

Bra Linda, att du gick ner till willys.
Annars hade du bara suttit och latat dig ju.. :p


TACK, saker jag är tacksam över.
Tack för att jag fick känna smärta idag
Så kommer jag kunna uppskatta morgondagen då jag inte kommer att ha ont.

HJÄLP, saker jag behöver ha hjälp med.
Hjälp mig att inte va så jävla lat.
Det blir lätt så, men tänk träning så kommer du iväg.

mm.. hade väl inge mer på hjärtat nu då..
puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0