pizzan var god.. :p

ja, jag synda idag.. fast jag vill inte kalla det att synda heller riktigt..
jag unnade mig en pizza å den var faktiskt god.. :p
jag tar ikapp det i veckan..

har bestämt mig för att inte festa på ett tag.. jag tycker inte att det är roligt just nu.. då ska jag helle inte tvinga mig själv till det... det är nog bara någon bra rockabillyshow som kan få igång mig nu.. krogen ger mig ingenting längre.. det är ju bara tråkigt.. (om man inte ä mä rätt människor) :p

som igår, diskutera jag å daniel att det var så himla tråkigt att festa i borås.. ingen man liksom kunna känna igen i mängden å hälsa på.. det är ju så tråkigt..

fan vad klagande jag är då.. :p

Engla är död.. :(
hemskt..
tände iaf ett ljus för henne.. :)

aaa.. ska man gå å duscha tro?

jag ska nog börja ta mina promenader seriöst.. somnar jag vid 23 ska jag faaan gå upp kl 8 imorgon.. man måste ju sova 9tim iaf.. det tänker iaf jag göra om jag inte måste upp till något..
men jag lovar på heder och samvete att jag ska ta mig en proteindrink och dra ut på en gång imorgon.. :)
å så ska jag nog inte väga mig på nån dag.. :)

aja...
skriver väl imorgon..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0